Standardformular til nem registrering og håndtering af forbedringsforslag
- Løsningen er baseret på nedenstående workflow – formular med styret sagsbehandling
- Automatisk email besked til beslutningstager og aktionsansvarlige ved oprettelse og behandling
- Giver overblik over registrerede forberinger og klar ansvarsallokering for beslutning og gennemførelse
- Statistiksøgning til synliggørelse af implementerede forbedringer samt opfølgning herpå
- Løsningen er inkluderet i IPW eRegistrering
- Løsningen kan redigeres og tilpasses i IPW eFormular Pro
Skærmbilleder fra løsningen
Opret Forbedringsforslag
Her oprettes forbedringsforslaget og beslutningstager vælges. Valgte beslutningstager orienteres
via e-mail ved oprettelse og er hermed ansvarlig for den videre behandling.
Afventer beslutning
Beslutningstageren angiver prioriteten for implementeringen samt angiver ansvarlig for implementering og deadline.
Den ansvarlige orienteres via e-mail og er hermed ansvarlig for den videre behandling.
Sagen kan allerede her lukkes såfremt forbedringsforslaget afvises. I så fald orienteres opretteren via e-mail.
Afventer implementering
Den ansvarlige udfylder her, hvad der er implementeret og hvornår. Beslutningstageren fra tidligere orienteres
via e-mail og er hermed ansvarlig for opfølgningen.
Afventer Opfølgning
Her angives hvornår opfølgning har været foretaget og hvorvidt de implementerede ændringer har resulteret
i en reel forbedring.
Statistik
Til løsningen findes naturligvis listevisninger og statistik, der sikrer kundens ønskede overblik. Al data kan
eksporteres til Excel regneark for eventuel videre behandling.