Transparent

IPW Leverandørstyring
– administrér virksomhedens leverandørtjenester
med millimeterpræcision

Leverandørstyring? Oplev et samlet, veltrimmet workflow

IPW Leverandørstyring – navnet siger det meste. Her er formularpakken, der håndterer alle virksomhedens leverandører, leverandørevalueringer, kontrakter og certifikater.

IPW Leverandørstyring er den akse, hvorom al virksomhedens leverandørstyring roterer.

4 holdspillere – Leverandører, Evalueringer, Kontrakter/Aftaler og Certifikater – supplerer hinanden i denne fleksible formularløsning, så de tilsammen optimerer alle myriader af samspil i virksomhedens leverandørtjenester.

Her oprettes leverandørregistre og deres relationer til evalueringer, kontrakter og certifikater – med oversigt over vigtige datoer, statushÃ¥ndtering og opfølgning pÃ¥ registreringer. Der er sporbarhed pÃ¥ registreringer og ikke mindst: Automatiserede notifikationer for kommende evalueringer og udløb af kontrakter.

Resultatet er et velorganiseret workflow, der letter processen med evalueringer og dokumentation af kontrakter og certifikater. Et, der giver et samlet overblik over aftaler og compliance-status og i sidste ende skaber markant bedre leverandørrelationer.

Nøglefunktioner:

  • IPW Leverandørstyring er et tillægsmodul, bygget op af 4 formularer og tilhørende hjælpetabeller: Leverandører, Evalueringer, Kontrakter/Aftaler og Certifikater.
  • Visning pÃ¥ leverandørniveau af sidst udførte evaluering, evalueringsresultat og næste evalueringsdato.
  • Tildeling af ansvar med automatisk notifikation for næste evaluering
  • Prædefinerede felter under ’Evaluering’ – fx ’Ingen anledning til forbedringer’
  • Varsling pÃ¥ udløb af kontrakter og certifikater
  • Forskellige mandatory felter under ’Kontrakter’ gør, at systemet automatisk sætter reminders, ændrer status m.m.
  • Certifikater kan sættes pÃ¥ med startdato, og vedhæftes leverandøren.
  • IPW Leverandørstyring kan nemt tilpasses og integreres, sÃ¥ fanebladsrelationer peger ind i virksomhedens øvrige registreringsprocesser – fx audit og afvigelser.

Dagsordensættende overblik

Få fuldendt overblik over status på leverandørpræstationer, aftaler, kontrakter og certifikater uden at skulle have hovedet begravet i formular-gymnastik.

Transparency

Gennemsigtighed i leverandørdata

Erfar, hvordan automatiserede opdateringer og notifikationer for kommende evalueringer, udløb af leverandørkontrakter og alle andre ting, der er værd at huske, letter den administrative byrde i virksomhedens leverandørhåndtering

Selvtillid til at holde leverandører ansvarlige

IPW Leverandørstyring er ikke abstrakte tal og procenter pÃ¥ leverandørperformance – det er djævlen i detaljen, der med stensikkerhed kan pÃ¥vise fremskridt, der er gjort (eller ikke gjort).

FAQ – et par ting, der er værd at vide

Kan IPW Leverandørstyring bygges ind i den leverandørtabel, vi allerede bruger?

Ja. IPW Leverandørstyring kan integreres i jeres eksisterende IPW leverandørtabel, sÃ¥ den er omdrejningspunkt. Bruger I “Virksomheder”-tabellen, kræver det specialtilpasning at inkludere de nødvendige felter.

Er du ny IPW-kunde, tilbydes du en standard leverandørtabel i IPW. For optimal integration af leverandørstyring, afvigelser og audits anbefaler vi at kombinere IPW Registrering med IPW Leverandørstyring.

 

Hvem hjælper med at få IPW Leverandørstyring up and running?

Når modulet er installeret, vil en IPW Formular-konsulent bruge en arbejdsdag på små specialtilpasninger i formularer og opsætning af brugergrupper, profiler og dokumenter.

 

Hvor kan jeg selv finde mere viden om IPW Leverandørstyring?

Du finder online tutorial og OBS-recording med lavpraktiske forklaringer og how-to-steps på IPW Support.