Produkter – IPW Leverandørstyring

Kvalitet kræver styr på alle processer i leveringskæden. De interne såvel som de eksterne processer. Det kan synes givet, at det er nemmere at holde styr på de interne processer end på de eksterne. Men med en professionel leverandørstyring kan det faktisk være lige omvendt. IPW Leverandørstyring favner de processer, som er grundlaget for den rigtige kvalitet:

  • Oprettelse af den potentielle leverandørs stamdata
  • Fremsendeslse af spørgeskema til udfyldelse
  • Verificering via besøg hos den potentielle leverandør
  • Godkendelse / betinget godkendelse / afvisning af leverandøren
  • Afprøvning af den potentielle leverandørs varer med godkendelse /betinget godkendelse / afvisning
  • Årlig evaluering af leverandøren
  • Leverandøraudits med deadline for gennemførelse af evt. forbedringer
  • Elektroniske leverandørreklamationer med workflow for oprettelse, intern
    behandling, leverandørbehandling, færdigbehandling og kvalitetskontrol.

Ved at kombinere IPW Leverandørstyring med vores kvalitetshåndbog (IPWeDokument), kan du opnå maksimal styring af leverandøren, idet ændringer
i leverandørrelevante instruktioner og tegninger automatisk rapporteres til leverandøren via email.

Det vil desuden være muligt at sammenkæde vores kundereklamation med leverandørreklamationen i IPW Leverandørstyring, så du opnår maksimal rationalitet, overblik og sikkerhed.

Rationalisering opnås i særlig grad ved at integrere IPW Leverandørstyring til din virksomheds øvrige IT-systemer, hvor en lang række stamopoplysninger allerede eksisterer.

System-support Spørgsmål til produkter mm.