Integreret løsning

Elektronisk reklamationsstyring integreret til økonomisystemet

Reklamationsstyring kan sjældent standardiseres på tværs af virksomheder, men principperne kan! Dette har vi udnyttet i vores løsninger, således at vi nemt, og endda til konkurrencedygtige priser, kan udvikle en kundetilpasset løsning.

Integreres løsningen med dine interne IT-systemer, opnår du maksimal rationalitet og fleksibilitet.

Følgende fordele er iøjnefaldende:

  • Enkel oprettelsesformular – felter tilhørende den videre behandling skjules
  • Korrekt registrering i form af opslag og rullemenuer til autoudfyldelse, kun få manuelle indtastninger
  • Standardiseret behandlingsforløb – optimeret og styret proces
  • Klar ansvarsallokering
  • Automatisk email til behandler samt øvrige involverede
  • Fuld sporbarhed og statistikgrundlag

 

Vi har stor erfaring med at integrere til kundens økonomisystemer hvor dette er nødvendigt. Vi kan integrere direkte med systemer baseret på Oracle, Microsoft SQL Server, DB2, mySQL, PostgreSQL samt alle systemer der understøtter tilgang via ODBC, hvilket omfatter alle gængse ERP systemer.

Ønsker du at vide mere omkring vores metoder til integration kan du læse mere her

System support Spørgsmål til produkter mm.