Transparent

Sikkerhed for, at medarbejdere modtager central information

?

Læst og forstået kvittering

Indhent dokumentation for, at centrale procedurebeskrivelser rent faktisk er blevet læst af relevante medarbejdere.

I nogle tilfælde er det aktuelt at dokumentere hvilke medarbejdere, der har læst og forstået publicerede ændringer i procedurer og forretningsgange.

Læst og forstået kvittering er et overskueligt værktøj, der – på det enkelte dokument – efterspørger en kvittering fra brugere, hvor de aktivt giver tilsagn om, at de har læst og forstået den seneste revision.

 

 

Nøglefunktioner:

  • Brugere får en påmindelse på e-mail med info om ny version.
  • Kvitteringsfunktionen er kædet sammen med dokumentets oplysninger om, hvilke medarbejdergrupper, dokumentet er relevant for. Disse brugere skal kvittere for, at dokumentet er læst og forstået.
  • Brugerne kan se ændringslog og ændringskommentar på dokumentrevisionen
  • Tydelig markering af Kvittér for.
  • Rykkerfunktion med rykkermails til brugere, som endnu ikke har kvitteret for at have læst og forstået dokumentet.

 

 

  • Nem opsamling af ”Læst og forstået”-kvitteringer
  • Enkel dokumentation ved audit.
  • Overblik over, hvem der mangler at kvittere – og mulighed for at sende rykkere

Lad os finde den rigtige løsning til din virksomhed

Book et idémøde, se en demo og find ud af, om du vil have mere hjælp fra os. Det koster dig ikke noget.