Transparent

Er (digitale) registreringer en udfordring?

?

IPW Formular
– dit #1 værktøj til udvikling af digitale registreringer

IPW Formular er det brugervenlige værktøj til indberetning, behandling og styring af data – i et workflow, der afspejler virksomhedens sagsbehandling.

I en virkelighed, hvor alle arbejdsfunktioner er vævet ind i hinanden, nytter det ikke noget, at medarbejdere sidder i hver deres silo og laver registreringer, som ender med at leve sit eget liv.

IPW Formular er det brugervenlige værktøj til at indsamle, håndtere og analysere data med digitale formularer – i et workflow, der afspejler behovet i netop jeres sagsbehandling.

Her opbygger du nemt og enkelt sagssystemer, der effektiviserer og standardiserer en lang række registreringer og indberetningsprocedurer. Uden at miste overblikket. Og i mange tilfælde uden hjælp fra virksomhedens IT-medarbejdere.

Med IPW Formular kan du også selv modificere de fem standardformularer inkluderet i IPW Registrering, og tilpasse dem præcis til jeres brugsmønster. Der er tale om formularerne Afvigelser, Audit, Forbedringsforslag, Korrigerende handlinger og Kundereklamationer.

I en virkelighed, hvor alle arbejdsfunktioner er vævet ind i hinanden, nytter det ikke noget, at medarbejdere sidder i hver deres silo og laver registreringer, som ender med at leve sit eget liv.

IPW Formular er det brugervenlige værktøj til at indsamle, håndtere og analysere data med digitale formularer – i et workflow, der afspejler behovet i netop jeres sagsbehandling.

Her opbygger du nemt og enkelt sagssystemer, der effektiviserer og standardiserer en lang række registreringer og indberetningsprocedurer. Uden at miste overblikket. Og i mange tilfælde uden hjælp fra virksomhedens IT-medarbejdere.

Med IPW Formular kan du også selv modificere de fem standardformularer inkluderet i IPW Registrering, og tilpasse dem præcis til jeres brugsmønster. Der er tale om formularerne Afvigelser, Audit, Forbedringsforslag, Korrigerende handlinger og Kundereklamationer.

 

  • Dataudviklingsværktøj med egen definition af workflows, som afspejler forløbet i virksomhedens sagsbehandling.
  • Integration til og dataudveksling med bagvedliggende ERP-system, der sikrer forudfyldning af felter i den enkelte formular.
  • Synliggørelse af status og ansvar for sagsbehandlingen.
  • Automatisk udsendelse af e-mail ved statusskift og ansvarsfordeling.

Minimalt administrationstid

Udvikling af digitale registreringer skaber struktur. Det automatiserede workflow resulterer i hurtige reaktionstider, færre flaskehalse, systematik og pålidelighed i de enkelte processer.

Høj datakvalitet

Validering af indtastninger giver ekstrem høj datakvalitet. Det sikrer den videre bearbejdning, og fjerner spildtid på dialog om manglende indberetning.

Kontrol over registreringer

Farvel til Excel og manuelt (papir)arbejde. Goddag til enkel sagsstyring med tydelig ansvarsfordeling.

Nu er ingen i tvivl om, hvor en sag er, hvem der er ansvarlig, hvilke beslutninger der er truffet, og hvordan de finder relevant bilagsmateriale.

”Da vi fik IPW, gentænkte vi hele processen for at skabe et effektivt kommunikationsflow og et strømlinet dokumentationsflow i én samlet formular. Det sparede os en times administrationsarbejde om dagen.”

 

Kristina Sloth Nielsen, Head of Quality Management,

OSK-ShipTech 

 

Her er, hvad OSK-ShipTech gjorde

Lad os finde den rigtige løsning til din virksomhed

Book et idémøde, se en demo og find ud af, om du vil have mere hjælp fra os. Det koster dig ikke noget.