IPW Formular
– dit #1 værktøj til udvikling af digitale registreringer
IPW Formular er det brugervenlige værktøj til indberetning, behandling og styring af data – i et workflow, der afspejler virksomhedens sagsbehandling.
I en virkelighed, hvor alle arbejdsfunktioner er vævet ind i hinanden, nytter det ikke noget, at medarbejdere sidder i hver deres silo og laver registreringer, som ender med at leve sit eget liv.
IPW Formular er det brugervenlige værktøj til at indsamle, håndtere og analysere data med digitale formularer – i et workflow, der afspejler behovet i netop jeres sagsbehandling.
Her opbygger du nemt og enkelt sagssystemer, der effektiviserer og standardiserer en lang række registreringer og indberetningsprocedurer. Uden at miste overblikket. Og i mange tilfælde uden hjælp fra virksomhedens IT-medarbejdere.
Med IPW Formular kan du også selv modificere de fem standardformularer inkluderet i IPW Registrering, og tilpasse dem præcis til jeres brugsmønster. Der er tale om formularerne Afvigelser, Audit, Forbedringsforslag, Korrigerende handlinger og Kundereklamationer.
I en virkelighed, hvor alle arbejdsfunktioner er vævet ind i hinanden, nytter det ikke noget, at medarbejdere sidder i hver deres silo og laver registreringer, som ender med at leve sit eget liv.
IPW Formular er det brugervenlige værktøj til at indsamle, håndtere og analysere data med digitale formularer – i et workflow, der afspejler behovet i netop jeres sagsbehandling.
Her opbygger du nemt og enkelt sagssystemer, der effektiviserer og standardiserer en lang række registreringer og indberetningsprocedurer. Uden at miste overblikket. Og i mange tilfælde uden hjælp fra virksomhedens IT-medarbejdere.
Med IPW Formular kan du også selv modificere de fem standardformularer inkluderet i IPW Registrering, og tilpasse dem præcis til jeres brugsmønster. Der er tale om formularerne Afvigelser, Audit, Forbedringsforslag, Korrigerende handlinger og Kundereklamationer.
- Dataudviklingsværktøj med egen definition af workflows, som afspejler forløbet i virksomhedens sagsbehandling.
- Integration til og dataudveksling med bagvedliggende ERP-system, der sikrer forudfyldning af felter i den enkelte formular.
- Synliggørelse af status og ansvar for sagsbehandlingen.
- Automatisk udsendelse af e-mail ved statusskift og ansvarsfordeling.