Transparent

IPW Registrering
– enkel, digital registrering og sagsstyring

?

På tide at digitalisere al registrering?

IPW Registrering sætter procedurer og arbejdsgange i system, og giver et eminent godt statistikgrundlag.

Oplever du at måtte zigzagge igennem besværlige og fodsslæbende behandlingsprocesser for at kunne registrere kundereklamationer, afvigelser, forbedringsforslag og korrigerende handlinger?

Med IPW Registrering omlægger du hurtigt jeres registreringer fra Word og Excel til et databasesystem, der omfatter alle procedurer og arbejdsgange.

IPW Registrering består af de fem mest anvendte registreringsformularer til kvalitetsledelse:  Afvigelser –  Korrigerende & Forebyggende handlinger  Forbedringsforslag  IPW Reklamation  Audit

Du kan let selv opsætte IPW Registrering, så det tilpasses fuldstændigt til din virksomhed. Også selv om du ikke har en IT-baggrund.  

 

 

Nøglefunktioner:

  • Databaseløsning med statistik-modul og klar ansvarsallokering.
  • Automatisk, workflow-baseret sagsstyring, der tilpasses det aktuelle brugsmønster.
  • Sporbarhed med audit-trail.
  • Validering på udfyldning af felter.
  • Automatisk udsendelse af e-mail ved ansvarsfordeling og påmindelse om manglende aktivitet.

Registrering alle kan finde ud af

Oplev enkel registrering og sagsstyring baseret på et foruddefineret workflow. Brugere kan ikke komme videre, hvis nødvendige data ikke er udfyldt.

Faktabaseret overblik

Du får et solidt datagrundlag til statistikudtræk. Erfaringerne kan bruges 1:1 i forbindelse med beslutninger om forebyggelse og optimering.
 

Stram sagsstyring

Leg micromanager i selv de mindste detaljer. Tydelig ansvarsfordeling og sporbarhed på oprettede registreringer og status: Hvem har gjort hvad, hvorfor og hvornår.

Formular- og registreringsdelen var den primære årsag til, at vi skiftede. Vi bruger mange registreringer, og havde brug for en nemmere måde at bygge formularer op ved komplicerede processer, hvor der er sagsbehandling indover – fx ved afvigelser, audit, varemodtagelse osv. Det kunne vi ikke selv flytte rundt med i vores hidtidige kvalitetssystem

 

Eric Clausen, QES Manager

FREJA Transport & Logistics

Lad os finde den rigtige løsning til din virksomhed

Book et idémøde, se en demo og find ud af, om du vil have mere hjælp fra os. Det koster dig ikke noget.